۱- کاربران محترم در هنگام ثبت نام در وب‌ سایت “دانلود مال“، از وارد کردن اطلاعاتی به غیر از اطلاعات مورد نیاز، خودداری نمایید. وب‌سایت “دانلود مال” هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتشار اطلاعات حریم خصوصی توسط صاحب حساب کاربری ندارد.

۲- از انتخاب نام کاربری و تصویر پروفایل نامتعارف و خلاف قوانین و شرع خودداری شود. در صورت مشاهده این مسئله، حساب کاربری شخص پس از تذکر، مسدود می‌شود.

۳- کلیه فعالیت وب‌سایت “دانلود مال” مطابق با قوانین تجارت الکترونیک بوده و از کاربران عزیز نیز تقاضا می‌شود با پیروی از قوانین، ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.

۴- تمامی محتواهای ثبت شده در وب‌ سایت “دانلود مال” با نام صاحب اثر در سایت نمایش داده می‌شود و وب‌سایت “دانلود مال” مسئول حفاظت و از آثار بارگذاری شده می‌باشد و تمام سعی خود را برای جلوگیری از سرقت محتواها ، انجام می‌دهد.

۵- طراحان و صاحبان محتواهایی که در وب‌سایت “دانلود مال” فعالیت دارند، باید حتما اطلاعات تکمیلی خود به همراه اطلاعات بانکی مربوط به حساب خود را جهت واریز مبالغ جمع شده حاصل از فروش آثار خود را وارد نمایند. در غیر اینصورت، وب‌سایت “دانلود مال” قادر به پرداخت مبالغ به حسابهای شما عزیزان نخواهد بود.

۶- کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای وب‌سایت “دانلود مال” و آثار، متعلق به “دانلود مال” بوده و کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های خریداری شده از سایت ممنوع و شامل پیگرد قانونی می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی ممنوع است.

۷- لطفا در هنگام خرید آثار، به آدرس دامنه دقت فرمایید. آدرس دامنه باید حتما ” http://downloadmall.ir” باشد. در غیر اینصورت، وب‌سایت “دانلود مال” مسئولیتی در قبال سوء استفاده دیگر سایت ها از کاربران عزیز ندارد.

۸- قوانین سایت با توجه به تغییرات و پیشرفت تکنولوژی و یا کشف حفره ها در مقررات وب سایت “دانلود مال” ، بدون اطلاع تغییر خواهند کرد. لذا پیشنهاد میشود ، هراز چند گاهی صفحه قوانین و مقررات را مرور نمایید.